Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2006 23:18 - Питам се:Оти у рейса смарди на кочове?!
Автор: gu6ti Категория: Други   
Прочетен: 729 Коментари: 3 Гласове:
0



Предполагам на всеки един от нас му се е налагало да се вози в тия таралясници,които ние нежно наричаме автобуси или тролейбуси и други бангии завършващи на ""бус""! Е в реда на тези мисли колкото и не логично да ви се стори искам да задам най-скромно един въпрос ,който се таи в мен от доста време.А именно ..... Абе хора ...! що не се къпете бе ?
Начи качвам си се аз днес в рейс нъмбър""94"" и си се возя най- спокоино в скапаните задръствания в София и за мое най-голямо съжаление стигаме до Семинарията(Алилууууя!!!!) ,и поглеждам аз през джамеца и кво да скивам само млади хора и си викам поне нема да лъха на манджа днеска в шибания автобус!  Но ОООО" май Год ......като нахълтаха хорицата кво мислите се надушва ... само мое да си мечтаете за такава смрад!Можеше да се подуши всеки какво обича да си похапва на обяд.Ама аре с това сме свикнали""балкански синдром"" всеки да се похвали с гозбата на мама!!!! Но черешката на кофата с Гнйет беше когато се качи една дъртачка (абе тя жената не си беше много на ред ама ...)която смърдеше на всичко друго ама не и на нещо живо! Ще ви спестя описанието на миризмата просто щото не ми се говори за това понеже почва пак да ми люти на очите! Хората около нея се разредиха както се очакваше и всеки се питаше кой на ум кой на глас :""Абе тая бабка не мое ли да се позамива понякога макър и само на големия дъжд през Август?!"" Наистина хора аз и на толкова ще съм доволен са да си имаме уважението возиме се в таралясници за 70 стотинки (да ме прощават от градския транспорт ама то тия рейсове не струват даже 30 стотинки ),а на всичкото от горе и да душиме миризми на немита шундра и умрел пор ,смятам че ни идва малко в повече.То пак добре (за мене),че слезнах на следващата спирка ,ама клетите хорица тедо останаха вътре ми е чудно,дали са оживяли !!! 
Така че моля ви хора поучете се от другите ""къпете се"" , не боли казвам ви го от личен опит ! :-)))))



Тагове:   Оти,


Гласувай:
0




1. sineater - абе баце
19.12.2006 01:06
ти на кво си дилър...
цитирай
2. анонимен - към бацето
26.12.2006 23:18
вие не сте виждали олигофрен.Това е имненно блогъра който е постнал това уникално негово прозрение за градската компания по транспорта ;)
цитирай
3. twin2 - йо йо
27.12.2006 00:24
ако си милиш че тва по-нагоре съм го писал аз дълбоко се лъжеш.Ние тримата със сашо нямаме нищо общо най-малко кат анонимни ще се представим ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gu6ti
Категория: Други
Прочетен: 9648
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930